سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 206697
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





 

17اسفند سالروز شهادت شهید همت بود، به همین مناسبت خاطرهای از همسر آن شهید را مرور میکنیم تا به ابعاد زندگی

آن شهید بزگوار بیشتر آشنا شویم:

زنگ زده بود كه نميتواند بييايد دنبالم. بايد منطقه ميماند، خيلي دلم تنگ شده بود. آن قدر اصرار كردم تا قبول كرد خودم بروم. من هم بليت گرفتم و با اتوبوس رفتم اسلام آباد.كف آشپزخانه تميز شده بود. همه ميوههاي فصل توي يخچال بود؛ توي ظرفهاي ملامين چيده بودشان. كباب هم آماده بود روي اجاق، بالاي يخچال يك عكس از خودش گذاشته بود، بايك نامه. وقتي ميآمد خانه من ديگر حق نداشتم كار كنم. بچه را عوض ميكرد. شير براش درست ميكرد سفره را ميانداخت و جمع ميكرد. پا به پاي من مينشست لباسها را ميشست، پهن ميكرد،خشك ميكرد و جمع ميكرد. آنقدر محبت به پاي زندگي ميريخت كه هميشه بهش ميگفتم «درسته كم ميآي خونه، ولي من تا محبتهاي تو رو جمع كنم، براي يك ماه ديگه وقت دارمنگاهم ميكرد و ميگفت «تو بيشتر از اينا به گردن من حق دارييك بار هم گفت «من زودتر از جنگ تموم ميشم. وگرنه، بعد از جنگ به تو نشون ميدادم تموم اين روزها رو چهطور جبران مي‌كنم.»



نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت9:14---29 خرداد 1391
خالق من بهشتی دارد
نزدیک
زیبا
بزرگ
و دوزخی دارد
به گمانم کوچک و بعید
و در پی دلیلی است که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یه دعا در حق دیگری
شاید امروز آن روز بی دلیل باشد
دعاگویتان هستیم
(مبعث پیامبر بزرگ اسلام پیامبر نور و رحمت بر شما و خانواده محترمتان مبارک بای


مدير وبلاگ
ساعت15:51---24 خرداد 1391
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ ___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_____ ______________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝ ۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝ ۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.


فاطمه
ساعت2:27---24 خرداد 1391
sghl ,f `vlpj,hdd nhvdn fi ,f lkl svd fckdn

تاجیک
ساعت10:40---23 خرداد 1391
سلام

ببینید اگه به من باشه که میگم هیچ کلاسی فایده نداره.شما باید منابع رو خوب بخونید و تا می تونید تست بزنید.کتاب ها ی مدرسان شریف رو توصیه می کنم،مخصوصاً 15 سال کنکور مدرسان ،جواب سوالاتشو قشنگ و با دقت بخونید .عالیه.

روی فیزیو و علم النفس زیاد وقت نگذارید تا می تونید آ»ار و زبان.

آمار و زبان

آمار و زبان

چند بار تاکید کردم تا بدونید چقدر مهم هستند .

امید است که موفق شوید،نیاز نیست کلاس و آزمون شرکت کنید.



تاجیک
ساعت10:39---23 خرداد 1391
سلام
ببینید اگه به من باشه که میگم هیچ کلاسی فایده نداره.شما باید منابع رو خوب بخونید و تا می تونید تست بزنید.کتاب ها ی مدرسان شریف رو توصیه می کنم،مخصوصاً 15 سال کنکور مدرسان ،جواب سوالاتشو قشنگ و با دقت بخونید .عالیه.
روی فیزیو و علم النفس زیاد وقت نگذارید تا می تونید آ»ار و زبان.
آمار و زبان
آمار و زبان
چند بار تاکید کردم تا بدونید چقدر مهم هستند .
امید است که موفق شوید،نیاز نیست کلاس و آزمون شرکت کنید.


گمنام
ساعت2:01---23 خرداد 1391
سلام.....وب قشنگی داری..
به ما هم سر بزن
اگر دیدی وبم خالیه..تعجب نکن
آخه هنوز اینقدر شرمنده شهدام که نمیدونم چی بگم..جز .....بگم..شهدا شرمنده ام
یا زهرا


Rahman
ساعت16:46---17 خرداد 1391
سلام
حاجی لینکت کردم..
شما هم ما رو یادتون نره

التماس دعا


حسن
ساعت8:36---17 خرداد 1391
سلام مطلبت بسيار عالي بود احسنت بر تو با اين انتخاب مطالبت

عاشق شهادت
ساعت21:37---16 خرداد 1391
عزیزم شما از جاهای دیگه هم میتونی واسه خوت لینک انتخاب کنیا!!!!!!حتما نباید از وب ما استفاده کنی

هیأت باب الحسین مشهد
ساعت18:34---14 خرداد 1391
مولای ما نمونه ی دیگر نداشته است
اعجاز خلقت است و برابر نداشته است
وقت طواف دور حرم فکر می کنم
این خانه بی دلیل ترک برنداشته است
دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی
آیینه ای برای پیمبر نداشته است
سوگند می خورم که نبی شهر علم بود
شهری که جز علی در دیگر نداشته است
طوری ز چارچوب در قلعه کنده است
انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است
یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود
یا جبرِییل واژهء بهتر نداشته است
چون روز روشن است که در جهل گمشده است
هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است
این شعر استعاره ندارد برای او
تقصیر من که نیست برابر نداشته است


عنایت
ساعت13:21---14 خرداد 1391
سلام ممنون که اومدین اما راه حل : نمیدونم والا آخه من دانشگاه آزادی ام و زیاد منابع و .... کنکور رو نمیدونم

تنها
ساعت19:08---12 خرداد 1391
سلام خوب هستین ببخشید دیر جواب دادم آخه بخاطر کنکور نمیتونم زیاد بیام،من خودم سنجش و قلمچی شرکت کردم ولی سنجش بهتره قیمتشم مناسبه امیدوارم موفق باشین

حيدري
ساعت1:20---12 خرداد 1391
سلام. راستش حالا من منظورتونو نفهميدم.
خوب هر دوش خوبه يعني هر دو خوبه ديگه. اما خوب قلمچي فراتر از سطح كنكوره و نا اميد كننده. گزينه 2 هم تقريبا در سطح كنكوره. البته براي ما رياضي ها.در ضمن من نا اميد نيستم. خيلي هم اميدوارم. به اميد خدا به هدفم خواهم رسيد. به دعا شمات خوبان عالم محتاجيم.


قطعه اصحاب شهدا
ساعت21:11---11 خرداد 1391
ولادت باسعادت کوچک ترین یاور کربلا و بزرگ ترین باب الحوائج الی الله، شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)،حضرت علی اصغر (ع) و ولادت فرخنده و مسعود نهمین آیت سروری و پیشوای کرامت و بخشندگی، امام محمد تقی علیه السلام مبارک باد
مطلبتون خیلی زیبا ودر خور توجه بود....
______________________________________
با حضور سبز خودتون خوشحالمون كنيد .
با " خاطرات ديار عاشقی " منتظر شما هستيم[گل][بدرود]


هما
ساعت19:54---11 خرداد 1391
سلام

برای کلاس و کتاب و آزمون
راستش بایدبگم بستگی به رشتتون داره

ولی من خودم سیستمم طوری بود که خیلی نمیرسیدم تند تند درس بخونم
بخاطره همین قلم چی به دردم نمی خورد
و گزینه دو هم سوالاش خیلی پرت بود

و اینی که من می گم مربوط به چند سال پیشه

باز اطلاعات بیشتری خواستید بدید از دوستام می پرسم براتون
موفق باشید


منتظرالمهدی(عج)
ساعت19:22---11 خرداد 1391
سلام بر مهدي(عج)فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش
لطفا در اطلاع رسانی این طرح ما را یاری رسانید
طرح قرائت دسته جمعی سوره ی مبارکه فجر
http://janbazandefaemogadas.blogfa.com/post/5
با تشکر
اجرکم عندلله
از درگاه الهي براي شما توفيق روزافزون براي خدمت خالصانه به اسلام را خواهانم.
اللهم عجل لوليک الفرج
به اميد ظهورش صلوات
و حفظ لنا سيدنا امام الخامنه اي حتي يصل فرج مولانا المهدي(عجل الله تعالي فرجه الشريف)
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و لعن اعدائهم اجمعین و جعلنا من شيعتهم


آرامش
ساعت11:29---11 خرداد 1391
سلام خوبی؟چه عجب یادی از ما کردی؟؟
ببین من خودم آزمونهای گاج رو دادم خیلی عالی بود البته بسیار بسیار سخت...
گزینه دو هم خوبه البته من ندادم ولی میگن مث گاجه ولی گاج صد برابر سخت تره...
حالا انتخاب باخودته...
ایشاا... موفق باشی


مهرشاد
ساعت10:17---11 خرداد 1391
سلام خوبی وب باحالی داری با یه مطلب جدید بروزم بیا بهم سر بزن م اومدم بهت سر زدم بای بای

من ومعبودم
ساعت9:51---11 خرداد 1391
سلام دوست خوبم...
کنکور مزخرف ترین امتحان دنیا تو 4 ساعت سرنوشتت مشخص میشه...
من خودم کلا زیاد درس می خوندم... خودت بخونی با کتابای آموزشی خیلی بهتره تا بری کلاس وووووووووو از این قرتی بازیا ... آخه کلاس رفتن و برگشتن و مدرسه رفتن وووو کلی وقتت گرفته میشه... همون خودت بخون...
در مورد آزمون ... من خودم آزمونای سنجشو شرکت کردم... خوب بود بد نبود...


حيدري
ساعت0:33---11 خرداد 1391
سلام. رشتتون چيه؟ در مورد اونا هم بايد بگم كه گزينه دو بهتره چون سوالاش بيشتر شبيه كنكوره. من هر دو جا بودم اما الان هيچ جا نيستم. چون فقط نا اميد مي كنه. روحيه خيلي مهمه.موفق باشين

محمد علی جواهری
ساعت23:38---10 خرداد 1391
سلام دادش گلم ممنون که تذکر دادی
در مورد مطلب غضنفر هم نوش جونت
در مورد حرم ملیکه عالم حضرت رقیه این وهابی های بی حیا خیلی راحت بیانیه دادند که میخواهند این کار را انجام دهند.
یا زهرا(س)


م صادقی
ساعت20:43---10 خرداد 1391
دوست من قصدم تعریف از وبت نبود واقعا زیباست یه جورایی ادم رو تو وبلاگت نگه میداره و ادم رو وادار میکنه تا آخرش بخونه موفق باشی
من معنی این جمله ات رو نفهمیدم اگه واضح تر بگی ممنونت میشم موفق باشی


مشکات
ساعت11:28---6 خرداد 1391
سلام


نقی نامی كه فخر آسمان است
تلفظ كردنش خط دهان است
ز القاب امام هادی ماست
امامی كه عزيز شيعيان است
امام ماه روی باوقاری
كه جد حضرت صاحب زمان است
زلال چشمه های او پاك تر از
همان نهری كه در جنت روان است
نقی چون مظهر پاكيست نامش
برای قرن آسوده گران است
به نام مادر آئين سوگند
همان كه صبح چشمش جاودان است
نخواهد از نفس افتاد اين عشق
كه از هادی به قلب عاشقان است
به كوری دو چشم آن حقيری
كه از فرط حقارت بد دهان است
به هر ديوار اين دنيا نوشتيم
نقی زيباترين نام جهان است


لعنت خدا بر هتاکان به اهل بیت

بروزم خواشحال میشم تشریف بیاوردید[گل]

یا امام نقی علیه السلام
[گل]


هانیه
ساعت18:05---4 خرداد 1391
سلام
منم اپــــــــم
تو شب ارزوها همدیگرو فراموش نکنیم


مشکات
ساعت15:14---2 خرداد 1391
سلام

گاهي خدا آنقدر صدايت را دوست دارد،
كه سكوت مي كند!
تا بارها بگويي:
خداي من!



حيدري
ساعت19:38---30 ارديبهشت 1391
سلام.
اميدوارم رهرو راه شهدا باشين. ببخشيد كه تو اين مدت ها وقت نمي كنم زياد سر بزنم بهتون. مقصر من نيستم. راستشو بخواين من كنكوريم. زياد تو نت نميام. پوزش مي خوام. اما حالا كه اومدم بزارين اينو بهتون بگم.
لطف كنين و بياين نظرتونو در مورد"قائد عشق....سالار دل..." تو وبم بدين.
ممنونم.
يا علي


محمد
ساعت9:01---30 ارديبهشت 1391
سلام
.
جان، امانتی است که باید به جانان رساند ، اگر خود ندهی ، می ستانند . فاصله هلاکت و شهادت ، همین خیانت در امانت است...
.
به مناسبت سی امین سالروز شهادت فاتح خرمشهر.......
.
باور كردني نبود. شاگرد تيزهوش مكتب رزمي حاج احمد در نبردهاي "کردستان " و فرمانده ريزنقش و خجالتي گردان سلمان فارسي، به همراه جمعي بسجي كم ساز و برگ، اينك وارد هفتاد و سومين ساعت مقاومت عاشورايي خويش مي‌شد....
.
[گل][گل][گل][گل][گل]


محمد علی جواهری
ساعت1:04---30 ارديبهشت 1391
ین بار نوبت حرم رقیه شد.

در پی ترور ائمه جماعت حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) توسط وهابیت ملعون این گروه حدود 4 ساعت

پیش طی بیانیه ای تهدید کرده قصد منفجر کردن حرم نورانی حضرت رقیه (س) را دارد. لذا هم اکنون حرم این خاتون

تعطیل است. وهمه از جمله ،خدام حرم را ترک کردند. لطفا این خبر را به محبین مولا علی برسانید. تا با فرا گیر شدن

خبر از وقوع آن جلوگیری شود.


م صادقی (مریم)
ساعت8:16---29 ارديبهشت 1391
سلام منتظر نمیدونم دختری یا پسر ولی وبلاگت دیوونه کننده است من برای چندمین بار به وبلاگت سر زدم هر بار هم برایم جذاب تز از قبل بوده گذر زمان رو حس نمیکنم ادامه بده موفق باشی
پاسخ: ممنون از حسن نظرتان


روایتگر فتح
ساعت19:35---28 ارديبهشت 1391
با سلام و عرض ادب
کم کم به ایام اعتکاف داریم نزدیک میشیم
میهمانی خدا
با یک یادگاری از مراسم سال قبل منتظرتون هستم
دعا کنید اینبار در این میهمانی نیمه ی گمشده ی خودم رو پیدا کنم
سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام دهم علی النقی(ع) جد بزرگوار امام زمان(عج)
التماس دعا


خادم الشهدا
ساعت10:18---28 ارديبهشت 1391
سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
انشاءالله خوب و خدایی باشی
خیلی عالی بود

ای دوست به حنجر شهیدان صلوات
بر قامت بی سر شهیدان صلوات

به وبلاگه من هم بیا و نظر بده تا به من در قشنگ کردن وبلاگم برای شهدا و رهبرم کمک کنی
یا علی


بیسیم چی.
ساعت17:30---27 ارديبهشت 1391
داخل گونی یه شهید که سر و پا نداشت. http://shohada-sharmandeh.blogfa.com/ بیکار شدی بخون ...
خاطره جالبی بود ... اینقدر شهدا پای ما محبت ریختن که باید تا قیامت اونا جمع کنیم ...


مريم
ساعت21:22---26 ارديبهشت 1391
اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥


همسفر جامانده
ساعت2:30---25 ارديبهشت 1391
سلام خوبيد انشالله؟ بابت تاخير دعوتتون عذر خواهي مي كنم... وبلاگ زيبايي داريد با افتخار لينك شديد.. اجركم عند الله...

esi
ساعت13:50---24 ارديبهشت 1391
من اهل نجف هستم اما آباد نيستم
چه كنم اهل آبادي هستم اما نجفي نيستم
نه نجفي بودن فخر است ونه آباد بودن نجفي مايه فخر است نكته اينجاست كه اهل بودن شرافت هر كون مكان است چه كنم كه من اهل هيچ آبادي نيستم حالا تو بگو من اهل كدام ابادي هستم؟


روایتگر فتح
ساعت17:42---22 ارديبهشت 1391
با سلام و عرض تبریک بمناسبت سالروز تولد مادرمان بی بی فاطمه زهرا(س)
با یک شاخه گل ولی به ارزش یک دنیا آرزوی سلامتی برای تمام مادران دنیا میزبان شما هستم
یا حسین
التماس دعا


هیئت طائفين حرم قائمشهر
ساعت12:10---21 ارديبهشت 1391
salam
Karetoon Alieh
KHODA Ghovat

Moafagh Bashid


تنها
ساعت11:50---19 ارديبهشت 1391

شنيده ام که تو هر شب،به جمکران که بيايي

به ناي مرده نوايي،... به درد سينه شفايي.....



به گوشه گوشه ي مسجد، به هر کجا که درآيي

به دست و کاسه ي خالي،...تصدُقي بنمايي.....



اگر چه کاسه ي ما را،شکسته شرم گناهي

به کُنج خانه نظر کن،... نشسته ام به گدايي.....



نه چشم آنکه توانم، درون خانه تو بينم

نه جان آنکه بمانم ،... ز داغ هجر و جدايي.....



ببين ببين که ز شوقِ ،طوافِ روي تو کردن

به گرد خانه دويدم،...چه مروه اي چه صفايي.....



بخوان قنوت فرج را، اميد خلق خدايي

بخوان بخوان که بيايي،... بخوان بخوان چه نوايي.....



ببين که نقش زمينم، به سجده مانده جبينم

نگار پرده نشينم،... کجا کجا تو کجايي.....


توحید
ساعت23:27---18 ارديبهشت 1391
سلام

مرسی از حضورتون

التماس دعا


هیأت باب الحسین مشهد
ساعت0:26---18 ارديبهشت 1391
جدال دشنه و دریایی از جوانمردی
خدا پناه تو باشد؛ برو که برگردی

برو به سمت نگاه فرات با لب خشک
آهای سبزترین آیه ی جوانمردی

اگر به آب رسیدی بگو خروشان شو
بگو تو را چه به این موج های بی دردی

عموی قافله! ما را به آب مهمان کن
خدا کند که تو با مشک آب برگردی

عموی قافله ما را ببخش؛ من دیدم....
.....چگونه مشک به دندان نبرد میکردی

و بعد بال زنان آمدی به جانب ما
عمو! برای رقیه، فرات آوردی؟

التماس دعای فرج


رها
ساعت17:43---15 ارديبهشت 1391
سلام دوست من
وب پر محتوایی داری. ممنون.
من لینکتون کردم.
موفق باشید.


روایتگر فتح
ساعت23:49---14 ارديبهشت 1391
سلام
باز جمعه ای دیگر در راه است...
جمعه ای که بار گناهانمون رو سنگین تر خواهد کرد
با عکسی ناقابل از میعادگاه منتظران ظهور و ادامه ی مطلب منتظر حضورتون هستم
ایا ابا صالح ادرکنی
التماس دعا


مسافر
ساعت19:42---14 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون بله متوجه شدم . خب اگه ميشد مرد باشيم كه خوب بود افسوس ........


مسافر
ساعت19:37---14 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون بله متوجه شدم . خب اگه ميشد مرد باشيم كه خوب بود افسوس ........


قاصدک(رد پای عشق)
ساعت13:33---14 ارديبهشت 1391
سلام
با اجازه تون این مطلب را روی وبم گذاشتم.


مهدی
ساعت8:29---14 ارديبهشت 1391
سلام اخوی
خاطره قشنگی بود . من به شدت به حاج همت علاقه دارم و سعی میکنم الگوی خودم قرار بدم . خداوند لیاقت بدهد که رهرو راه این بزرگان باشیم .
یا علی


محمد علی جواهری
ساعت23:37---13 ارديبهشت 1391
سلام

حیف شد نه متاسفانه خانوما فقط میتونن تو مراسم سالیانمون شرکت کنن

حتما تموم اعتبار ما قمی ها همین خانوم هست

یا فاطمه معصومه

انشاءال... فردا با بچه های هیئتمون میریم زیارت بیادتون هستیم

درمورد لینک ها این که حرکت میکنن مال قالبه

یا علی
پاسخ: ممنون


قاصدک(رد پای عشق)
ساعت21:24---13 ارديبهشت 1391
سلام
عالی بود.


محمد علی جواهری
ساعت14:32---13 ارديبهشت 1391
سلام عزیز

قالبت خیلی قشنگه

از این که سر میزنید خیلی ممنون

هیئت ما هر دوشنبه برگزار میشه

قم-فرهنگیان خیابان اندیشه کوچه 3 بیت الزهرا

اگر در شهر قم زندگی میکنید خوشحال میشم توهیئت ببینمت

ممنون
پاسخ: نه ما اونجا نیستیم


esi
ساعت13:54---13 ارديبهشت 1391
HAMIN KARARO KARDAN SHAHED SHODAN

KHOB SHOD

SHAED SHODAN VA NAMONDAN IN KARARO YADE ZANAYE HALA BEDAN
پاسخ: فارسی بده تا جوابت رو بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 6 / 2برچسب: شهید,همت,غیرت,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان